Jaagujaht

Ühine Viking Lotto mängimine
Tänane kuupäev 19.03.2024 17:01:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Foorum on lukus See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 95 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kas osaleksid kellegi teise eestvedamisel korraldatud Kambakas?
Olen igal juhul nõus järmgistes kambakates osalema, kui eestvedajaid on rohkem kui üks ja sellega risk, et keegi kohe vahele jäämata kambaka raha mittesihipäraselt kasutab, minimeeritud. 91%  91%  [ 51 ]
Olen nõus osalema vaid siis, kui kambaka korraldamiseks registreeritakse juriidiline isik, et asi läbipaistvam oleks. 4%  4%  [ 2 ]
Ei osale kindlasti lähiajal üheski kambakas. 4%  4%  [ 2 ]
Muu(lisa kommentaar foorumisse) 2%  2%  [ 1 ]
Hääli kokku : 56
Autor Sõnum
Postitus19.04.2013 11:21:30 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 20:51:53
Postitusi: 1195
Asukoht: Harjumaa
Miccer, ma ei tea, kas Sa eelnevat juttu lugesid aga oli kokkulepe, et peale makse sooritamist Eesti Lotole uploaditakse kohe ka digitaalselt allkirjastatud maksekorraldus (swed ja seb pakuvad seda kindlasti) üles kõigile kontrollimiseks ja seda võltsida on minu teada võimatu. Seega mina ei näe vajadust, et kord kuus peaks mingi kokkusaamise korraldama aga samas kui huvi on siis tel. nr. ja kontaktid saavad olemas olema ning vajadusel saab kohtumise kokku leppida.
Eraldi konto tuleb kindlasti selleks teha (pangast uuritud ja võimalik selline asi, et saab x arv inimesi sellele kontole ligi) , sest ausalt öelda mina küll ei taha, et keegi kolmas minu rahaliikumisi näeks (kuigi midagi mul varjata pole) ;)


Üles
 Profiil  
 
Postitus19.04.2013 12:15:06 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 01:28:14
Postitusi: 1232
Asukoht: Tallinn
Miccer, sellest on siin varem räägitud. Kokkuvõttes toimiks asi nii:
- eestvedajaid on rohkem kui üks ja kõik omavad ligipääsu kambaka kontole.
- peale piletite ostmist laetakse üles nii piletid kui panga poolt allkirjastatud maksekorraldus

Seega revideerida saab jooksvalt ja kokkusaamine pole otseselt vajalik. Aga kui tingimustes kokku lepime ja mäng käima läheb, võiks millalgi ühe kokkusaamise korraldada küll. Tõenäoliselt oleks paljudel huvitav näha, milline reaalne inimene foorumi kasutaja taga on. Aga see on hetkel vaid idee ja kindlasti ei saa kokkusaamisel osalemist mängijatele kohustuslikuks teha.


Üles
 Profiil  
 
Postitus20.04.2013 15:41:19 
Eemal

Liitunud: 19.04.2013 10:33:35
Postitusi: 12
Ilmselt enne uut käima ei tõmmata kui aatomi saaga lõpu saab?

Mis siis hetkel olemas on ja mis puudu on?

Serveri poole ja PHP-ga saab napooleon hakkama tundub?


Üles
 Profiil  
 
Postitus20.04.2013 15:59:07 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 20:51:53
Postitusi: 1195
Asukoht: Harjumaa
Aatomi saaga võib kesta päris kaua ma kardan. Idee poolest võiks ju järgmine nädal vaikselt algust teha kui teised nõus on ja siis näiteks mai keskel piletid osta ?


Üles
 Profiil  
 
Postitus20.04.2013 16:01:54 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 01:28:14
Postitusi: 1232
Asukoht: Tallinn
Hetkel on mängijatel huvi olemas ja tehnilise poolega saab vast hakkama. Edasine plaan oleks:
- esmaspäeval korraldame hääletuse, mis uue kambaga nimeks võiks saada
- peame valima eestvedajad. Mina näeks siin varianti, et igaüks võib foorumis pakkuda, kes tema arvates võiks üks eestvedajatest olla. Mingil hetkel korjame nimed kokku ja teema hääletuse. Kuna need üksteisest ei sõltu, siis võib nime hääletamise ja eestvedajate valimisega tegeleda paralleelselt.

Eestvedajaid võiks esialgu kolm olla, aga kui kellelgi teistsugune arvamus on, siis andke teada. Hetkel on see teema veel arutlemiseks.

Kui mängu nimi ja eestvedajad paigas on, siis põmst võib alustada panuste kogumist ja panna paika ka mängu esialgse alguskuupäeva. Esialgse selleks, et kui lõpuks teeb panuse a'la 10 inimest, siis on see koht otsustamiseks, kas teemegi esimese mängu 10 inimesega või anname veel pisut aega panustamiseks.

PS. kui kellelgi aega, huvi ja oskusi on, siis võiks uue mängu kodulehele mingi kujunduse teha. Sobib placeholder text-ga html+css, sisu panema hiljem taha. Muidugi võin vajadusel ka ise midagi kokku käkerdada, aga kujundamine ei ole kunagi minu tugev külg olnud.


Üles
 Profiil  
 
Postitus20.04.2013 16:19:58 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 20:51:53
Postitusi: 1195
Asukoht: Harjumaa
Äkki võiks kasutada wordpressi ? Valid endale meeldiva teema(pole vaja kujundamisega pead vaevata) ja tekstid jutud sisse ning voilaa olemas - isegi võhikul on suhteliselt lihtne seda sisu hallata. Lihtsalt ettepanek...


Üles
 Profiil  
 
Postitus20.04.2013 23:19:20 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 01:28:14
Postitusi: 1232
Asukoht: Tallinn
Mingi tuntud asja kasutamine on variant, aga igasugune keerukas framework lihtsa asja jaoks kohati ärritab ja mitte vähe - tahad teha lihtsat asja, mis oleks kasutatava programmeerimiskeele vahenditega imelihtne, aga takerdud uskumatutesse probleemidesse. Kuna kambaka taga väga keerukat äriloogikat pole ja ainuke keerukus, mis lisandub on kunagi hiljem statistika ja graafikute joonistamine, siis esialgu eelistaks hakkama saada php+mysql(+html+javascript+vajadusel jquery) kooslusega. Samas põhimõtteliselt ma mingi poolfabrikaadi kasutamist ei väldi, kui selle kasutamine põhjendatud on.


Üles
 Profiil  
 
Postitus22.04.2013 10:16:34 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 01:28:14
Postitusi: 1232
Asukoht: Tallinn
Lisasin hääletuse mängu uue nime osas. Otselink http://www.napoleon.ee/kambakas_foorum/phpBB3/viewtopic.php?f=11&t=11


Üles
 Profiil  
 
Postitus23.04.2013 14:36:19 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 01:28:14
Postitusi: 1232
Asukoht: Tallinn
Üritasin natuke selle ürituse püsikulusid kokku lüüa, kui mängu käima paneme.

veebimajutus(zone) 5.76/kuu
ee doomen 19,74 aastas
eu doomen 7,99 € aastas

Aastane kogukulu ee doomeniga ca 89€
Aastane kogukulu eu doomeniga ca 77€
(edasine arvestus on tehtud eeldusel, et võtame ee doomeni)

Kui prognoosime, et alguses osaleb umbes 30 mängijat, siis püsikulude katmiseks peaks iga mängija annetama ca 25 senti kuus ehk ca 3 eurot aastas. Kuna domeeni lühemaks ajaks kui aasta tellida ei saa, siis alguses peaks mängija annetama keskmiselt 85 senti. Või teine näide - 10 mängijat annetavad 2€, üks mängija annetab ca 5€ ja ülejäänud ei anneta midagi.
See on siis lihtsalt infoks, mõistagi jätkame selles osas vanamoodi, et annetus on vabatahtlik ja mingit osavõtutasu ei kehtesta. Küll aga võite sel teemal arvamust avaldada, kas ja millises mahus oleksite nõus annetusi tegema, kuna minu arvates oleks pisut ebaõiglane, kui eestvedajad need kulud 100% oma taskust kinni peaks maksma. Lihtsalt idee - kõik kes teatud summast rohkem annetavad, saavad soovi korral kasutaja ät jaagujaht punkt ee mailiaadressi, samuti võib anda annetajatele foorumis mingi VIP staatuse vms.

Põhimõtteliselt võib kulude optimeerimiseks kasutada ka näiteks planet.ee veebimajutust, aga sel juhul ei saaks me mitte aadressi http://www.jaagujaht.ee vaid jaagujaht.planet.ee(kuna hääletus pole lõppenud, siis nimi on hetkel lihtsalt näide), samuti eelistaks mina isiklikult zone ka selleks, et see on rohkem ärikliendile suunatud teenus ja peaks eeldatavalt stabiilsem olema. Ei tahaks võtta riski, et ühel päeval pean mängijatele ütlema, et veebimajutuse pakkuja keeras midagi p-sse ja nädala jagu andmeid on kadunud.

(Kolmas variant kulude optimeerimiseks oleks foorumisse reklaami müüa, aga isiklikult mulle see variant kohe üldse ei meeldi, et peaks hakkama hüppavate bännerite vahelt sisu otsima)

Hetkel on see siis teema arutlemiseks, reaalset annetuste kogumist ei saa alustada enne, kui oleme eestvedajad valinud ja eestvedajad asja tehnilise poole(pangakonto, ligipääsud jms.) korda on ajanud.


Üles
 Profiil  
 
Postitus23.04.2013 14:42:48 
Eemal

Liitunud: 12.04.2013 20:10:40
Postitusi: 109
Isiklikult olen nõus annetama kasvõi 5 euri .. muus osas ( veebimajutus jms) kaasa rääkida ei oska aga nõustun targematega :)


Üles
 Profiil  
 
Postitus23.04.2013 16:36:15 
Eemal

Liitunud: 17.04.2013 21:48:19
Postitusi: 8
Olen ka nõus alguseks mõned eurid annetama, aga hiljem võib minu poolest ka asi toimima hakata võitudest mingi % võtmisel (nagu ka teemas enne välja toodi).


Üles
 Profiil  
 
Postitus23.04.2013 18:53:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2013 00:30:04
Postitusi: 432
http://www.jaagujaht.planet.ee oleks täiesti piisav minumeelest.

Minul on planet.ee konto, maksab 7€ aastas ja see on kogukulu. Kui avan näiteks oma vikingu statistika tabeli (1000+ rida) koos statistika näitamisega, 11 numbriga ning värvilise tabeliga (mis tekitab üsna suure koormuse) ja refreshin seda, siis korra tuli mingi teade, et liiga suur liiklus ning vajadusel telliksin lisa. Aga tabel on mul optimeerimata ka kindlasti.

Arvan, et see 30-50 mängijat ning pisike tabel ei sea üldse suuri nõudmisi veebimajutusele. Kui on valida kas 77€ või 6,9€, siis ... ???

Mu meelest ei pea asja nii suurelt ka kohe võtma, et eraldi domeen ja värgid. :D Samuti ei poolda google docsi kasutamist, sest vähemalt kambaka ajal avanes see tabel minul nii kohutavalt aeglaselt. 20-30 sekundit läks enne kui kogu paarisaja realise tabeli lõplikult välja luges. Väga lihtne on ka ise tabel luua koos vajalike valemitega.


Üles
 Profiil  
 
Postitus23.04.2013 19:11:50 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 01:28:14
Postitusi: 1232
Asukoht: Tallinn
Eks vaatab, mis teised majutuse ja domeeni teemast arvavad, mulle meeldiks stabiilsem keskkond ja eraldi domeen rohkem ja 3€ aastas kasutaja kohta tegelikult ju teab mis suur summa ei ole seda enam, et tõenäoliselt oli see 30 mängijat tagasihoidlik hinnang ja mängijaid tuleb rohkem.

Mis tabeleid puudutab, siis vaata viimaseid kambakaid. Mingit google docsi ei ole enam:
http://kambakas.eu/KNew/panused.php?game_id=100
http://www.kambakas.eu/KNew/tulemused.php?game_id=100
nende tabelite taga olev loogika on minu progetud ja vabalt kasutatav ka uute mängude puhul. Loogika on olemas ka pangaväljavõtte sisselugemiseks st. panustajate lisamine on samuti suht mugavaks tehtud. Ainuke asi mida erakliendi pangakontot kasutades lollikindlalt(*) automatiseerida ei saa, on väljamaksete tegemine.

(*) lollikindla all mõtlen, et panga pool ei ole sobivad liidest massmaksete tegemiseks. Loomulikult mingi tarkavara testimiseks mõeldud browseri plugini, autohotkey vms. asjaga saaks seda teoreetiliselt teha, aga praktikas ei riskiks mina pangaülekandeid selliste vahenditega tegema hakata.


Üles
 Profiil  
 
Postitus23.04.2013 20:36:23 
Eemal
Site Admin

Liitunud: 12.04.2013 21:32:34
Postitusi: 239
Asukoht: Tartu
Mul on tegelt radicenteris 5 domeeni pakett, kus kolm on kasutusel ja ühe võin vabalt anda niisama kasutada kuni võib-olla tulevikus äkki ehk teeme ühisloto tarvis mõne juriidilise isiku :) (või kuni mul endal miskit ei muutu).
Ma olen ka eraldi domeeni poolt.

Ehk siis .eu domeeniga jääb vaid see €8,- aastas esialgu.


Üles
 Profiil  
 
Postitus23.04.2013 21:10:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2013 00:30:04
Postitusi: 432
Aa, planet.ee-s oma domeeniga ei saa minna? Siis oleks 6,9€ + domeeni aasta hind, mis on kokku mingi 15€ aastas.


Üles
 Profiil  
 
Postitus23.04.2013 21:28:15 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 01:28:14
Postitusi: 1232
Asukoht: Tallinn
Kirjelduse järgi paistab küll sedamoodi, et planet.ee-s oma domeeni kasutada ei saa(hädapärast saab muidugi kuhugi mujale lihtsa html lehe panna, mis (i)frame sees planet.ee lehe avab). Eks ta ole umbes sama teema nagu mobiilioperaatorite säästukaubamärkidega(diil, teleyks jne.), et võimalused on piiratud. Aga kui Bigu majutusega aidata saab, siis piirduvad kulud esialgu vaid domeeniga.


Üles
 Profiil  
 
Postitus24.04.2013 10:09:56 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 20:51:53
Postitusi: 1195
Asukoht: Harjumaa
kanakull kirjutas:
Isiklikult olen nõus annetama kasvõi 5 euri .. muus osas ( veebimajutus jms) kaasa rääkida ei oska aga nõustun targematega :)


sama siin, et olen nõus see 5€ andma. See idee, et kunagi teatud % võitudest võiks minna hoolduskuludeks pole ka paha mõte.

Zone oleks selles suhtes mõistlik, et kuna tegemist on ühe suurema teenuspakkujaga siis on neil asjad backupitud ja aastast 2007 kui nende teenust kasutanud olen, pole ühtegi probleemi olnud. On proovitud ka selliseid "säästubrände" ja kord kaks aastas ikka mingi jama on olnud (kõige pikem katkestus oli tol korral kaks päeva)....samas meil pole ju teab mis kriitiline teenus, et 24/7/365 peaks toimima, kuigi kui raha makstud on oleks ka tore stabiilset teenust saada.


Üles
 Profiil  
 
Postitus24.04.2013 10:35:10 
Eemal

Liitunud: 16.04.2013 08:36:58
Postitusi: 22
Iga asja käigus hoidmine nõuab kulutusi, seega olen selle poolt, et asi ripuks eraldi domeenis. Oleks mõeldud ainult lotoga seotud teemade jaoks.
Esimese panuse teeksime ise, et aasta oleks kaetud. Edasi võtaksime ülalpidamise kulu võidufondist, ehk siis teatud kuupäeval kui peab uuesti tasuma toimub see hetkel mängivate inimeste arvelt protsentuaalselt.
Sellisel juhul hoiame asja üleval kõik koos nagu seda mängu ka mängime.

Randar.


Üles
 Profiil  
 
Postitus24.04.2013 16:34:47 
Eemal

Liitunud: 12.04.2013 21:18:16
Postitusi: 15
Olen vastu olukorrale, kus hakatakse % panusest/võidust võtma domeeni aastamaksu jms tarvis. Olen nõus annetama - eraldi pangaülekanne selgitusega stiilis 'annetus loto ürituse administratiivkuledeks'. Kui võitude ülekandmiseks läheb, siis soovin pangaarvel näha võidusumma miinus võimalik pangaülekande tasu. Taolise ürituse korraldamine peaks nii lihtne (üheselt mõistetav) olema kui ainult võimalik.


Üles
 Profiil  
 
Postitus24.04.2013 16:58:58 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 01:28:14
Postitusi: 1232
Asukoht: Tallinn
Olen nõus. Kui eestvedajad midagi võitudest oma äranägemise järgi maha arvama hakkavad, pole asi enam läbipaistev. Pigem las olla annetuse vormis ja eks eestvedajad lihtsalt aeg-ajalt upitavad annetuste teemat, kui mingid jooksvad kulud katmist vajavad. Arvan, et 30+ inimese puhul pole 20€ aastas annetustest kokku saada väga keeruline ettevõtmine.


Üles
 Profiil  
 
Postitus24.04.2013 18:55:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2013 00:30:04
Postitusi: 432
napoleon kirjutas:
Olen nõus. Kui eestvedajad midagi võitudest oma äranägemise järgi maha arvama hakkavad, pole asi enam läbipaistev. Pigem las olla annetuse vormis ja eks eestvedajad lihtsalt aeg-ajalt upitavad annetuste teemat, kui mingid jooksvad kulud katmist vajavad. Arvan, et 30+ inimese puhul pole 20€ aastas annetustest kokku saada väga keeruline ettevõtmine.


Ee, 80€ pidi olema?

Backup pole mitte mingi näitaja veebimajutuse puhul. Varundada saab ise ja see andmehulk on äärmiselt väike. Ekraanipildid võtavad väga vähe mahtu.

Planet.ee puhul võin öelda, et see on alati töövalmis olnud. Mul ei tule ükski kord meelde, mil mu koduleht oleks maas olnud. Ning siiski jään arvamuse juurde, et pole mõtet sellest nii suurt püha üritust ka teostada, et eraldi domeen, kalli kuumaksuga pakett vms. Varsti tahate juba tasulise (ja kuumaksuga) kodulehe tellida. :D Ja siis raamatupidaja, kes ülekandeid teostaks ja ... :D


Üles
 Profiil  
 
Postitus24.04.2013 19:20:58 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 20:51:53
Postitusi: 1195
Asukoht: Harjumaa
Ohjah....Minu ettepanek oleks:
1. Võtame algatuseks mingi odavama webimajutuse, kasvõi selle nimi.planet.ee.
2. Valime nime ära - hetkel on juba päris suur hulk rahvast hääle andnud ja kaalukauss on kaldumas "jaagujaht" poole. Palju üldse reganud kasutajaid on (38 on oma hääle andnud, et palju umbes hääletamata on?) ?
3. Otsustame ära, kes asja vedama hakkavad.

Põhimõtteliselt praegu seisabki asi punkt 1 ja 3 taga, et saaks kuhugipoole edasi liikuda. Ei taha küll kärsitu olla aga ...võiks juba mängida :P

PS! Pikkade vaidluste vältimiseks võiks punkt 1 ja 3 hääletusele panna (kindla tähtajaga), sest nii palju kui on inimesi on ka arvamusi.


Üles
 Profiil  
 
Postitus24.04.2013 21:51:11 
Eemal
Site Admin

Liitunud: 12.04.2013 21:32:34
Postitusi: 239
Asukoht: Tartu
jah ja siis tahaks võtta palgalise tegevdirektori ja turundusjuhi ja müügijuhi ja alles siis on kõik rahul :)


Üles
 Profiil  
 
Postitus24.04.2013 22:37:05 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 01:28:14
Postitusi: 1232
Asukoht: Tallinn
Eestvedajate teemale on lisatud hääletus. Valige siis need 3, kes teie arvates võiks asja eest vedada. Nime osas saab ehk nädala lõpus teema lukku, kui nüüd hulk inimesi ei ärka ja mõne muu variandi poolt ei hääleta.


Üles
 Profiil  
 
Postitus25.04.2013 12:09:01 
Eemal

Liitunud: 12.04.2013 21:10:12
Postitusi: 12
Selle korraldajatele mõeldud raha võiks tegelt koguda kohustuslikult igalt mängijalt. Näiteks iga kord kui alustame uuega kanname mingi 5 € lisaks oma panusele. Siis ei ole seda, et mäned annavad ja mõned ei anna midagi.


Üles
 Profiil  
 
Postitus25.04.2013 13:57:41 
Eemal

Liitunud: 17.04.2013 21:48:19
Postitusi: 8
Godspeed kirjutas:
Selle korraldajatele mõeldud raha võiks tegelt koguda kohustuslikult igalt mängijalt. Näiteks iga kord kui alustame uuega kanname mingi 5 € lisaks oma panusele. Siis ei ole seda, et mäned annavad ja mõned ei anna midagi.


Sellest on enne juttu olnud, sellisel juhul oleks hasartmängu vaheldamisega tegu ning vaja spets luba ja eraldi maksud jne...
Vabatahtlikuid peaks kindlasti olema piisavalt, et see väike summa kokku saada.


Üles
 Profiil  
 
Postitus25.04.2013 15:13:38 
Eemal

Liitunud: 25.04.2013 15:10:55
Postitusi: 36
napoleon kirjutas:
Kirjelduse järgi paistab küll sedamoodi, et planet.ee-s oma domeeni kasutada ei saa

Kenasti saab 1 domeeni planet.ee kontoga siduda. Domeen peab vaid olema zone-st tellitud. Ise kasutan ja töötab :)


Üles
 Profiil  
 
Postitus25.04.2013 15:16:05 
Eemal

Liitunud: 13.04.2013 16:41:44
Postitusi: 97
Korraldajatele kahekordne võiduprotsent. 50 inimest, kõigil panuseprotsent 2. Aga kolmel korraldajal 4 prossa (kuigi panustanud 2 prossa). Ülejäänute 47 panuseprosa jääks 1,87 kant. Seega korraldajatele lisatud 2 prossa läheks püsikuludeks. Domeen jne. Pensionisammas :lol:


Üles
 Profiil  
 
Postitus25.04.2013 15:43:27 
Eemal
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2013 01:28:14
Postitusi: 1232
Asukoht: Tallinn
Eelistaksin siiski varianti, et kes soovib kannab selle pisema või suurema summa ise annetusteks mõeldud kontole. Miks? Mõned põhjused:
1. Kohustuslik osavõtutasu peletab nii mõnegi mängija eemale.
2. Kui korraldajad osavõtutasu korjavad, on kindlasti ka neid, kes kukuvad lahmima, et nad maksavad osavõtutasu(mis siis, et vaid sente) ja ei saa vastu piisavalt kvaliteetset teenust
3. Nagu juba öeldud, võib siin tekkida probleem sellega, et osalustasu võtmine kvalifitseerub hasartmängu vahendamiseks

Arvan,et püsikulud ei ole nii suured, et neid vabatahtlikest annetustest kaetud ei saa. Aga paneks kõigepealt mängu käima ja eks seda osavõtutasu jms. võib hiljem jooksvalt arutada.


Üles
 Profiil  
 
Postitus25.04.2013 18:34:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2013 00:30:04
Postitusi: 432
Kui osalejaid on kümmet loosimist sisaldavas mängus näiteks 30 ja igaüks kannab 1€ annetusena, siis 30€ on kümneks nädalaks minu meelest enam kui küll. 1€ peaks piisavalt katma kulu, mis tekib minu panusega seotud arvelduse tõttu + püsikulud ja seda kümneks nädalaks.

5€ on minu jaoks küll suur summa.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Foorum on lukus See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 95 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
et 3.0.10